CSR
CSR (Corporate Social Responsibilty) – jest to idea, która zakłada, że organizacja niezależnie od aspektu ekonomicznego, dobrowolnie uwzględnia w swoim działaniu Interesariuszy i środowisko. Taka forma prowadzania działalności charakteryzuje się odpowiedzialnością wobec społeczeństwa, któremu służy.
Biuro Obsługi Wierzytelności INFOS rozumie, że jest osadzone w przestrzeni społecznej, na którą wpływa, w związku z czym realizując swoje cele uwzględnia interesy otoczenia.
W ramach działań związanych z CSR można wyróżnić dwa poziomy: wewnętrzny i zewnętrzny
Osobą odpowiedzialną za CSR w firmie B.O.W Infos jest:

Biuro Obsługi Wierzytelności INFOS ma świadomość, że uwzględnienie podmiotowości pracowników jest moralnym obowiązkiem organizacji, którego realizacja daje wartość dodaną w postaci zaufania i szacunku w relacjach wewnętrznych.
Realizując swoje cele Biuro Obsługi Wierzytelności INFOS dba o możliwość szeroko pojmowanego rozwoju swoich pracowników jednocześnie przeciwdziałając dyskryminacji ze względu na płeć, wiek, pochodzenie czy szeroko pojęte poglądy.
W organizacji promowane są wartości etyczne oraz ekologiczne.
W związku z rozwojem przemysłowym współczesnego świata, jednym z kluczowych problemów stało się środowisko naturalne, które często staje się ofiarą postępu.
Biuro Obsługi Wierzytelności INFOS uwzględnia ten aspekt w swoim postępowaniu – między innymi w kontekście wyboru floty samochodowej.
Działalność windykacyjna jest bardzo specyficzna. Operuje ona w przestrzeni narażonej na liczne konflikty interesów i dylematy natury moralnej. Mając świadomość, że obszar ten jest niezwykle newralgiczny, spółka ustanowiła i postępuje zgodnie z kodeksem etyki, który stanowi ramy aktywności windykacyjnej, której filarami są: poszanowanie godności ludzkiej i uczciwość w działaniu.
W kontekście relacji biznesowych Biuro Obsługi Wierzytelności INFOS postępuję zgodnie z zasadami transparentności i partnerstwa, które pozwalają lepiej rozumieć potrzeby Klientów i współpracować z nimi w sposób elastyczny.
Spółka posiada wdrożony certyfikat ISO 9001:2015.
Relacje wobec pracowników:
prowadzimy politykę otwartych drzwi
szanujemy poglądy każdego pracownika, jeśli nie obrażają one nikogo
prowadzimy projekty edukacyjne mające na celu rozwój intelektualny pracowników
organizujemy cykliczne imprezy, podczas których pracownicy mogą się spotkać i odprężyć
zatrudniamy osoby uczące się, do których dopasowujemy elastycznie grafik
Działania na rzecz równości:
skład pracowników wybierany jest zawsze pod względem wiedzy, kompetencji i umiejętności
kobiety i mężczyźni traktowani są w sposób równy (zarówno w ramach codziennych czynności jak i w kwestii awansów – walka ze zjawiskiem szklanego sufitu)
spółka nie ogranicza się do zatrudniania wyłącznie Polaków – jej szeregi zasilali również obywatele innych krajów
spółka nie ogranicza się do zatrudniania tylko ludzi młodych, każdy, niezależnie od wieku, kto spełnia wymogi merytoryczne może rozpocząć współpracę
Działania na rzecz środowiska naturalnego:
spółka dzierżawi wydajne urządzenia wielofunkcyjne, które programowo drukują w systemie dupleks, a więc liczba wydrukowanych kartek jest zmniejszona o połowę
w spółce została wprowadzona zasada, która wyraża się w zaleceniu korzystania z elektronicznego obiegu dokumentacji
flota samochodowa została zmodyfikowana pod kątem redukcji zużywania benzyny
na terenie siedziby spółki wprowadzono sortowanie śmieci
Działania wobec Klientów:
Klienci mają stały dostęp do swoich spraw on-line
Regularnie badany jest poziom satysfakcji Klienta w odniesieniu do świadczonych przez spółkę usług
W przypadku wyjaśniania spraw spornych toczących się po zakończeniu współpracy, spółka INFOS zawsze angażuje się w ramach swoich możliwości w rozwiązanie problemu
spółka nie ogranicza się do zatrudniania tylko ludzi młodych, każdy, niezależnie od wieku, kto spełnia wymogi merytoryczne może rozpocząć współpracę
Działania B.O.W. Infos w ramach CSR: