• B.O.W. Infos Sp. z o.o.

    ul. Reja 13/15
    81-874 Sopot

  • (58) 555 23 40
  • Pon - Pt : 08:00 - 16.00

Zobacz także:
Infos Detektywi

Utworzenie Contact-Center

Od 2005 r. w strukturach Biura Obsługi Wierzytelności INFOS funkcjonuje Contact Center, które dzięki swojemu dynamicznemu rozwojowi poprzez m.in. inwestycje w nowe technologie konkuruje w tej chwili z największymi centrami windykacyjnymi.

Naszymi atutami są:

  • własny Print Room (bez outsourcingu usługi wysyłki korespondencji),
  • dwie centrale telefoniczne (wirtualna i stacjonarna),
  • Auto Dialer zainstalowany na naszym serwerze, zintegrowany z bazą danych,
  • możliwość masowego wysyłania wiadomości SMS, e-mail oraz TTS,
  • możliwość integracji naszego systemu z systemami naszych partnerów (zakończyliśmy projekt unijny „Integracja systemów B2B”)
  • kompleksowy zestaw zabezpieczeń marki Fortinet,
  • dostęp on line do systemu dla naszych Klientów, dzięki któremu mogą oni samodzielnie i przez całą dobę sprawdzać status zleconych spraw oraz generować zestawienia i raporty poprzez eksport danych do plików w programie Excel.

Contact Center zajmuje się monitoringiem płatności, windykacją masowych pakietów wierzytelności konsumenckich oraz biznesowych, a także telemarketingiem. Specjalizujemy się w obsłudze masowych pakietów wierzytelności z sektora bankowego, branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, operatorów telewizji cyfrowej, firm pożyczkowych.

Kadra zarządzająca CC posiada wieloletnie doświadczenie pracy w bankach, firmach windykacyjnych oraz centrach telefonicznych.

Opublikował: Łukasz Krause

2018-06-13T12:48:01+00:00
Zadzwoń