Od 2005 r. w strukturach Biura Obsługi Wierzytelności INFOS funkcjonuje Contact Center, które dzięki swojemu dynamicznemu rozwojowi poprzez m.in. inwestycje w nowe technologie konkuruje w tej chwili z największymi centrami windykacyjnymi.
Naszymi atutami są:
- własny Print Room (bez outsourcingu usługi wysyłki korespondencji),
- dwie centrale telefoniczne (wirtualna i stacjonarna),
- Auto Dialer zainstalowany na naszym serwerze, zintegrowany z bazą danych,
- możliwość masowego wysyłania wiadomości SMS, e-mail oraz TTS,
- możliwość integracji naszego systemu z systemami naszych partnerów (zakończyliśmy projekt unijny „Integracja systemów B2B”)
- kompleksowy zestaw zabezpieczeń marki Fortinet,
- dostęp on line do systemu dla naszych Klientów, dzięki któremu mogą oni samodzielnie i przez całą dobę sprawdzać status zleconych spraw oraz generować zestawienia i raporty poprzez eksport danych do plików w programie Excel.
Contact Center zajmuje się monitoringiem płatności, windykacją masowych pakietów wierzytelności konsumenckich oraz biznesowych, a także telemarketingiem. Specjalizujemy się w obsłudze masowych pakietów wierzytelności z sektora bankowego, branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej, operatorów telewizji cyfrowej, firm pożyczkowych.
Kadra zarządzająca CC posiada wieloletnie doświadczenie pracy w bankach, firmach windykacyjnych oraz centrach telefonicznych.
Opublikował: Łukasz Krause